27 June 2012

Illustration Academy - Life Drawings 2

Hi There!
Bonjour!

We got a life drawing session last night, and I think I'm definitively on the right track, as it went even more smoothly then the previous session. So I thought I could show you my progress!
Nous avons eu une session de modèle vivant hier soir, et je crois que je suis sur le bon chemin, puisque ça s'est passé plus 'smoothly' que la session précédente. J'ai donc pensé vous montrer mon cheminement.

There are a few flaws with the BG color, but as long as i keep improving myself, I can't really complain.
Il y a quelques 'flaws' avec la couleur de mes BG, mais en autant que je m'améliore de session en session, je ne peux pas vraiment me plaindre.

So here are a few drawings I did last night:
Voici donc quelques dessins que j'ai fait hier:



No comments: