26 February 2012

The beginning of background improvement

So As I mentionned last post, I gave up on the weekly portrait to let all the place to Background work.

I decided to start with something simple: thumbnails (I used my Geo TRavel guide as a visual reference). So here are the results:


And as a bonus, here are gesture studies (I thought they were worth sharing) I did for my Gesture class I'm taking at schoolism.com:


Writing soon :)


Comme mentionné lors de mon dernier message, j'ai laissé faire mes portraits de la semaine, pour me concentrer sur les backgrounds.

Et pour commencer, j'y suis allée assez simplement... des thumbnails! J'ai utilisé mon guide de voyage Géo pour une référence visuelle. Alors allez voir plus haut le résultat!

ET en Bonus... Voir plus haut quelques études sur la gestuelle (je trouvais qu'elles valaient la peine d'être partagées) faites pour mon cours de gestuelle à schoolism.com.

Au plaisir :)

No comments: