19 December 2012

Composition and Color 1 - Done!

I was a little over enthousiastic by going back to school: I enrolled myself in 3 class of 3 hours/week each plus the homework, plus my 40hours/week of work, and trying to keep some social activities.... Next time, I think two will be enough!
J'ai été un peu trop enthousiaste avec mon retour à l'école: je me suis inscrite à 3 cours de 3 heures/semaine, plus les devoirs, plus mon 40h/semaine de travail, et un maintien de certaines activités sociale... La prochaine fois, je pense que je vais me contenter de seulement 2 cours!

I learned loads though... and I'm proud to share with you the result of this crasy last 4 months! This is my final project in Composition and Color 1 with Marshall Vandruff.
Ce fut une session très instructive et je suis fière de partager avec vous le résultat de mes 4 derniers mois! C'est mon projet final en Composition et couleur 1 avec Marshall Vandruff.

No comments: